niedziela, 29 września 2013

HEJ.
SIEDZIMY TERAZ U SANDRY I SŁUCHAMY MIŁOSNYCH  OPOWIEŚCI JEJ MAMY.
,,MIAŁAM MNIEJSZEGO OD SIEBIE CHŁOPAKA, KTÓRY NIE WIDZIAŁ MOICH OCZU, TYLKO MOJĄ SZYJĘ'' 
,,ZAJEBIŚCIE PRZYSTOJNY, PIĘKNY,CZARNE BŁYSZCZĄCE OCZY, MĄDRY I ....MNIE ZOSTAWIŁ''
,,TRZECI TO BYŁ KRYSTIAN POZNANY W HOLANDII, KTÓRY UKRADŁ TORBĘ ZE SKLEPU, ABY UDOWODNIĆ, ŻE MNIE KOCHA''
,,MIAŁAM WIELE MIŁOSNYCH POMYŁEK''
,,CEZARY- TO BYŁ CHŁOPAK, KTÓRY SIĘ WE MNIE NAPRAWDĘ ZAKOCHAŁ, ALE BYŁ MŁODSZY, ALE NIE MOGŁAM Z NIM BYĆ, ROBIŁ MI KOLACJE I PREZENTY. ''
MORAŁ Z TEGO TAKI, NIE WSPÓŁŻYJ BEZ ZABEZPIECZENIA--> ZŁOTA MYŚL MAMY <33
Miło się słucha opowieści miłosnych z innych lat, kiedy to nie było romantycznego pisania na fb lub gg itp. Wydaje się, nam, że tamte czasy miały w sobie jakąś taką magię, bez całego internetu, ale czasy się zmieniają...
Jutro Dzień Chłopaka i na pewno pojawi się tutaj jakiś nowy wpis, specjalnie dla naszych miłych kolegów, pewnie z życzeniami <33 
Wpis pisany na szybko, ale spontanicznie.






 ''Zupełnie inaczej jest, jeżeli masz kogoś kogo kochasz. To ci daje setkę powodów, aby żyć.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz